
Asiakkaan ostokäyttäytyminen
Kurssi on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluavat kehittää oman yrityksen toimintaa asiakaslähtöisesti
Opintomuoto: Online
verkkokoulutus
90 € (+ alv 24 %)
Haku alkaa: 12.08.2022
Haku päättyy: 05.03.2023
Koulutus alkaa: 13.03.2023
Koulutus päättyy: 13.03.2023
Opetuskieli: Suomi
Aika
13.3. klo 17 – 19
Sisältö
- Monikanavainen toimintaympäristö
- Mitä hyötyä liiketoiminnalle on tunnistaa asiakkaan ostopolku?
- Asiakaskokemus
- Työkaluja ostopolun mallintamiseen
Koulutuspaikka
Koulutus toteutetaan Zoom-verkkoympäristössä, johon tarvitset tietokoneen, Internet-yhteyden, kuulokkeet, mielellään kameran ja mikrofonin.
Hinta
55 € (+ alv 24 %)
Kouluttaja
Sari Lipsanen, Centria-ammattikorkeakoulu
Tieto- ja viestintätekniikan lehtori, p. 050 309 6245, sari.lipsanen@centria.fi
Lisätiedot
kouluttaja Sari Lipsanen, p. 050 309 6245, sari.lipsanen@centria.fi
koulutussihteeri Riikka Store, riikka.store@centria.fi, p. 044 725 0402
Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi perua maksutta 5.3. mennessä. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista veloitamme 50% Tämän jälkeen tulleista peruutuksista veloitamme 50% osallistumismaksusta. Peruuttamattomasta koulutuspaikasta veloitamme kurssin hinnan. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan ilmoittautumisajan päätyttyä.
Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen päättynyt