
Opintomuoto: Verkko-opinnot, nonstop
Opintojen laajuus: 2 op
Maksuton
Aloituspaikat: Ei rajoitettu
Haku alkaa: 01.08.2023
Haku päättyy: 30.04.2024
Koulutus alkaa: 01.09.2023
Koulutus päättyy: 31.05.2024
Opetuskieli: Suomi
Opintojen sisältö ja tavoitteet
Opintojakso koostuu seuraavista osa-alueista:
Liiketalouden opintojen kokonaisuus Centriassa
Yrityksen toiminnan osa-alueet
Asiakaskokemus ja myynti
Markkinoinnin perusteet
Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää Centrian liiketalouden alan opintojen rakenteen. Hän osaa myös analysoida yrityksen toiminnan eri osa-alueita, esim. markkinointi, asiakaspalvelu ja johtaminen. Opintojakson aikana opiskelija harjaantuu myös nykyaikaisten markkinointikanavien analysointiin sekä digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median keinojen tunnistamiseen. Opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen myynnissä ja osaa soveltaa oppimaansa tietoa.
Koulutuksen aikataulu
Opintojaksolle voi ilmoittautua nonstop-periaatteella lukuvuoden aikana 30.4. mennessä. Opinnot voi suorittaa omaan tahtiin, jonka jälkeen opettaja tarkistaa tehtävät ja antaa arvosanan. Tehtävät tulee palauttaa 31.5. mennessä.
Opetusmenetelmät ja arviointi
Opiskelu tapahtuu itslearning-oppimisympäristössä, joka on Centrian käyttämä digitaalinen oppimisympäristö. Opintojen suorittamista varten tarvitset tietokoneen ja toimivan verkkoyhteyden.
Opintojakso arvioidaan arvosana-asteikolla 0-5. Opintojen arvioimisen jälkeen voit halutessasi pyytää opintosuoritusotteen. Pyynnöt osoitteella averko@centria.fi. Mainitsethan viestissä nimesi ja mistä opintojaksosta on kyse.
Lukuvuoden opintoihin voi hakeutua 1.8. alkaen nonstop-periaatteella 30.4. saakka.
Hakemuksen täyttäminen vaatii suomi.fi-tunnistautumisen. Mikäli käytössäsi ei ole varmenteita tai verkkopankkitunnuksia, ota yhteyttä averko@centria.fi.
Opintojakso on kaikille maksuton.
averko@centria.fi