Siirry sisältöön

Oivaltavaa myyntiä ja asiakaspalvelua 16.-30.3.2023

Haluatko sukeltaa pintaa syvemmälle myyntityöhön ja kehittää omia taitojasi myyjänä? Haluatko saada työkaluja ja käytännön vinkkejä ammattilaiselta oman myyntityösi tueksi? Oivaltavaa myyntiä ja asiakaspalvelua -koulutuksessa käydään läpi käytännönläheisin esimerkein asiakaspalvelun merkitystä myyntityössä, tuloksellisen myyntiprosessin vaiheita ja pitkäjänteistä myyntityötä.

Opintomuoto: Online

Etäopetus

290 € (+ alv 24 %)

Haku alkaa: 08.12.2022

Haku päättyy: 05.03.2023

Koulutus alkaa: 16.03.2023

Koulutus päättyy: 30.03.2023

Opetuskieli: Suomi

Aika

16.3.-30.3.2023

Asiakaspalvelun merkitys myyntityössä 

16.3. klo 13-16

Tuloksellinen myyntiprosessi  

23.3. klo 13–16  

Pitkäjänteinen myyntityö 

30.3. klo 13–16  

Asiantuntija 

Mika Liedes 
Toimitusjohtaja Priotec Oy 
Kokemusta käytännön myyntityöstä 23 vuotta, Kokkolan Musiikki ja Priotec Oy.
Mika Liedes tuntee sekä kaupan alan että teollisen myynnin salat ja mielellään antaa vinkkejä päivittäiseen tekemiseen.

Koulutuspaikka

Koulutus toteutetaan Teams-verkkoympäristössä, johon tarvitset tietokoneen, Internet-yhteyden, kuulokkeet, kameran ja mikrofonin.

Hinta

290 € (+ alv 24%) 

Koulutussarjan kesto 3 x 3h. Ryhmäkoko 15 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. 

Lisätiedot

koulutukoulutuspäällikkö Hannele Häli, hannele.hali@centria.fi, p. 040 632 4341 

Peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi perua maksutta 5.3. mennessä. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista veloitamme 50% Tämän jälkeen tulleista peruutuksista veloitamme 50% osallistumismaksusta. Peruuttamattomasta koulutuspaikasta veloitamme kurssin hinnan. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen päättynyt