Kuvaus
Tavoite
Koulutuksen tavoitteena on oppia hallitsemaan integroitu markkinointiviestintä ja ymmärtää, mitkä osa-alueet siihen kuuluvat yrityksen markkinoinnin ja viestinnän kokonaisuudessa.
Toteutus
Koulutus toteutetaan itseopiskelupakettina verkko-oppimisympäristössä. Opiskelu tapahtuu itsenäisesti verkkoalustalla omaan tahtiisi edeten ja opiskellen. Koulutusmateriaali koostuu sisällöstä, jossa on videoita sekä itsenäisesti suoritettavia tehtäviä. Koulutusmateriaali on suomeksi. Suoritusaika 6 kk. Koulutuksen laajuus on 12h.
Koulutuksen kokonaiskesto, 12 tuntia, on suuntaa antava arvio, joka sisältää sekä videomateriaalit että niihin liittyvät tehtävät. Tehtävien tarkoituksena on syventää oppimistasi pohdinnan ja reflektoinnin avulla, ja niiden parissa käytettävä aika voi vaihdella opiskelijakohtaisesti. Joillekin opiskelijoille tehtävät voivat vaatia enemmän aikaa, kun taas toisille vähemmän — tämä riippuu täysin omasta työskentelytavasta ja halusta syventyä aiheeseen.
Kohderyhmä
Pienissä ja keskisuurissa yrityksissä johdossa tai keskijohdossa toimivat henkilöt, joiden vastuita kohdistuu markkinointiin ja brändiin tai heidän työhönsä liittyy yhteistyötä markkinoinnista ja brändistä vastaavien henkilöiden kanssa.
Sisältö
Termin ”integroitu markkinointiviestintä” haltuun ottaminen.
Tutustuminen markkinointi- ja myyntipäällikön rooliin PK-yrityksessä hyppäämällä kyseiseen rooliin case simulaatiossa.
Kouluttaja
Ville Lehtinen, liiketalouden opettaja. Ville on toiminut urallaan myös kasvuyrittäjänä, startup-yrittäjänä, johtoryhmien jäsenenä sekä liiketoimintakonsulttina.
Mikäli haluat ostaa koulutuksen useammalle henkilölle esimerkiksi työyhteisössäsi, ota yhteyttä koulutuspalvelut@centria.fi.