Siirry sisältöön

Toimitusehdot

Tutustu toimitusehtoihimme ennen koulutusten ostamista.

Yleistä

Centria-ammattikorkeakoulu Oy, Y-tunnus: 1097805-3, osoite: Talonpojankatu 2, 67100 Kokkola; myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen ja ostamiseen verkkokaupastamme. Centria-ammattikorkeakoulu Oy:lla on oikeus muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun ostat tuotteita verkkokaupastamme.

Centria-ammattikorkeakoulu Oy ei vastaa vahingosta tai viivästyksistä, jotka johtuvat ylivoimaisesta esteestä tai liikavaikeuden aikaansaamista tilanteista. Ylivoimaisena esteenä pidetään tilannetta, jossa tilauksen toimittaminen viivästyy tai käy mahdottomaksi ulkoisten seikkojen johdosta, joihin Centria-ammattikorkeakoulu Oy ei voi vaikuttaa. Liikavaikeutena pidetään tilannetta, jossa toimitus olisi teoriassa mahdollinen, mutta tulisi Centria-ammattikorkeakoulu Oy:lle kohtuuttoman kalliiksi tai vaatisi Centria-ammattikorkeakoulu Oy:lta kohtuuttoman suuria uhrauksia.

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 27.3.2024 alkaen.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, joten tarkastathan hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokaupassamme lisäämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamis- ja palautusoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Koulutukset, joihin ilmoittaudutaan, maksu tapahtuu koulutuksen toteuduttua laskulla.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa otetaan ensisijaisesti yhteyttä Centria-ammattikorkeakoulu Oy:hyn.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Itsenäisesti opiskeltavan verkkokurssin materiaalit saat käyttöösi sähköpostiisi tulevan linkin kautta. Koulutukseen, johon ilmoittaudutaan, lähetetään vahvistusviesti koulutuksen toteutumisesta sähköpostitse ilmoittautumisajan päätyttyä.

Toimitusaika

Itsenäisesti opiskeltavan verkkokurssin materiaalit saat käyttöösi maksettuasi koulutuksen. Koulutukseen, johon ilmoittaudutaan, toimitusaika on koulutuksen toteutumisajankohta.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Itsenäisesti opiskeltavan verkkokurssilla ei ole peruutusoikeutta, sillä tuote/koulutus on heti käytettävissäsi. Mikäli et hyväksy tätä ehtoa, tuotteiden osto tulee keskeyttää. 

Kun kyseessä on koulutus, johon ilmoittaudutaan, ja jossa on opetusta määrättyinä aikoina joko lähiopetuksena tai verkko-opetuksena, peruutusoikeus on voimassa viimeiseen ilmoittautumispäivään asti. Mikäli peruutus tapahtuu tämän jälkeen, veloitamme 50% koulutuksen hinnasta.

Asiakaspalvelu

Autamme sinua mielellämme tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Jos kysymyksesi koskee koulutuksia, otathan yhteyttä sähköpostitse koulutuspalvelut@centria.fi.

Vastaamme viesteihin arkipäivisin tavallisesti yhden vuorokauden sisällä.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilauksia koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimusosapuolten välisillä neuvotteluilla, joten otathan ensisijassa yhteyttä yllä olevaan sähköpostiosoitteeseen sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi sopimusosapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).