Kuvaus
Koulutuksen kuvaus
Tavoite
Koulutuksen tavoitteena on tuoda esille markkinointiviestinnän eri keinoja ja miten yritys voi hyödyntää niitä.
Toteutus
Koulutus toteutetaan itseopiskelupakettina verkko-oppimisympäristössä. Opiskelu tapahtuu itsenäisesti verkkoalustalla omaan tahtiisi edeten ja opiskellen. Koulutusmateriaali koostuu sisällöstä, jossa on videoita sekä itsenäisesti suoritettavia tehtäviä. Koulutusmateriaali on suomeksi. Suoritusaika 6 kk. Koulutuksen laajuus on 12h.
Koulutuksen kokonaiskesto, 12 tuntia, on suuntaa antava arvio, joka sisältää sekä videomateriaalit että niihin liittyvät tehtävät. Tehtävien tarkoituksena on syventää oppimistasi pohdinnan ja reflektoinnin avulla, ja niiden parissa käytettävä aika voi vaihdella opiskelijakohtaisesti. Joillekin opiskelijoille tehtävät voivat vaatia enemmän aikaa, kun taas toisille vähemmän — tämä riippuu täysin omasta työskentelytavasta ja halusta syventyä aiheeseen.
Sisältö
- Markkinointiviestinnän rooli ja tavoitteet yrityksessä
- Markkinointiviestinnän keinot: mainonta, henkilökohtainen myyntityö, myynninedistäminen sekä tiedotus- ja suhdetoiminta
- Sosiaalinen media markkinointiviestinnässä
- Kaikki osiot sisältävät itsenäisesti pohdittavia tehtäviä
Kouluttaja
YAMK tradenomi, Henna Hemilä-Syrjälä toimii Centria-ammattikorkeakoulussa tuntiopettajana. Hän toimii kouluttajana mm. AMK-tutkinto-opetuksessa ja täydennyskoulutuksissa.
Mikäli haluat ostaa koulutuksen useammalle henkilölle esimerkiksi työyhteisössäsi, ota yhteyttä koulutuspalvelut@centria.fi.