Siirry sisältöön

Toiminnallisen vuorovaikutuksen vahvistaminen

Kaipaatko toiminnallisia työkaluja vuorovaikutuksen vahvistamiseen työssäsi? Koulutuksessa pääset tutustumaan uusiin taidelähtöisiin menetelmiin ja opit hyödyntämään luovuutta työssäsi. Opastamme Helmi-korttien käyttöönotossa ja niiden hyödyntämiseen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kartoittamisessa.

Koulutuksen kesto

2 x 4h eli kaksi puolen päivän mittaista koulutusta.

Kenelle?

Koulutus on suunnattu sosiaalityön ja hyvinvoinnin asiantuntijoille. Se sopii erityisesti henkilöille, jotka työskentelevät aikuissosiaalityössä tai vuorovaikutuksen sekä muun aikuisten kanssa tehtävän asiakastyön rajapinnoilla kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin ympärillä.

Mitä koulutus tarjoaa?

Kouluttajat

Kouluttajina toimivat Sanna-Kaisa Karvonen ja Minna Koivula. Heidän kompetenssiosaamisensa monitaideprosesseissa perustuu vahvaan osaamiseen vuorovaikutuksessa, fasilitoinnissa, organisaatiotaiteilijuudessa, kulttuurihyvinvoinnissa sekä kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tukemisessa eri taiteen keinoin. Molemmilla kouluttajilla on myös vahva pedagoginen osaaminen ja laaja näkemys kulttuurihyvinvoinnin mahdollisuuksista eri yhteyksissä.

Kouluttajilta voi tilata räätälöityjä koulutuksia esiintymisen, taidelähtöisten menetelmien ja työhyvinvoinnin kehittämiseen ja hyödyntämiseen omassa organisaatiossa tai työyhteisössä tiimitasolla. Heidän työotteensa on ratkaisukeskeinen, osallistava ja ihmisläheinen.

Ota yhteyttä

Sanna-Kaisa Karvonen

TKI-asiantuntija / Opinto-ohjaaja


Minna Koivula

TKI-asiantuntija


Helmikortit

Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin äärelle pysähtyminen olisi tarpeellista meille jokaiselle ajoittain. Helmikorttien avulla saamme nopeasti kartoitettua työ- sekä toimintakyvyn eri osa-alueita ja kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Helmikorttien ja Hyvinvointisimpukan hyödyntämisen tärkein tavoite on auttaa sinua löytämään keinoja, joilla voit ylläpitää ja lisätä omaa hyvinvointiasi, itsestäsi välittämistä ja itsetuntemusta.

Alkukartoituksen ja toiminnan jälkeen vaikutuksia väliarvioidaan, jonka jälkeen toimintaa voidaan suunnata uudelleen. Lopuksi korttien avulla arvioidaan tapahtunutta muutosta ja annetaan palautetta.