Siirry sisältöön

IT-tukipalvelut

IT-tukipalvelut auttavat tietoverkkoihin ja opiskelijan digityökaluihin littyvissä kysymyksissä.

Yhteydenotto sähköpostilla

Lähetä tukipyyntö osoitteeseen helpdesk@centria.fi. Kerro viestissäsi seuraavat tiedot:

Pyri lähettämään tukipyynnöt aina omalla Centrian sähköpostiosoitteellasi. Jos lähetät tukipyynnön henkilökohtaisella sähköpostiosoitteellasi, muista sisällyttää viestiin seuraavat tiedot:

Yhteydenotto puhelimella

Kiireellisimmissä asioissa kannattaa asioida puhelimitse. Helpdeskin tavoittaa seuraavista numeroista:

HelpDeskin vastaanotot

Vastaanottoajat: Ma-Pe 8.30–11.00

Tila: 140A

IT-tuki on paikalla vastaanottoaikoina Helpdesk-toimistossa 140A. Muina aikoina IT-tuki palvelee ensisijaisesti sähköpostilla. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 040 8085 133.

IT-tuki palvelee Pietarsaaressa ensisijaisesti sähköpostilla ja puhelimella. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 040 8085 133.

Tila: B2 448.

Vastaanottoajat: Ma-Pe 8.30–11.00

Tila: C239 tai C243

IT-tuki on paikalla vastaanottoaikoina Helpdesk-toimistossa C239 tai C243. Muina aikoina IT-tuki palvelee ensisijaisesti sähköpostilla. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 044 449 2555.

Ohjeet ja hyödylliset linkit