IT-tukipalvelut
IT-tukipalvelut auttavat tietoverkkoihin ja opiskelijan digityökaluihin littyvissä kysymyksissä.
Yhteydenotto sähköpostilla
Lähetä tukipyyntö osoitteeseen helpdesk@centria.fi. Kerro viestissäsi seuraavat tiedot:
- Tarkka kuvaus ongelmastasi ja mahdolliset virheilmoitukset.
- Liitä viestiin kuvakaappauksia ongelmasta/virheilmoituksista, jos mahdollista.
Pyri lähettämään tukipyynnöt aina omalla Centrian sähköpostiosoitteellasi. Jos lähetät tukipyynnön henkilökohtaisella sähköpostiosoitteellasi, muista sisällyttää viestiin seuraavat tiedot:
- Koko nimesi
- Käyttäjätilisi Centriassa (etunimi.sukunimi@centria.fi)
- Maininta, oletko opiskelija vai työntekijä Centriassa
Yhteydenotto puhelimella
Kiireellisimmissä asioissa kannattaa asioida puhelimitse. Helpdeskin tavoittaa seuraavista numeroista:
- Kokkola & Pietarsaari: 040 8085 133
- Ylivieska: 044 449 2555
HelpDeskin vastaanotot
Vastaanottoajat: Ma-Pe 8.30–11.00
Tila: 140A
IT-tuki on paikalla vastaanottoaikoina Helpdesk-toimistossa 140A. Muina aikoina IT-tuki palvelee ensisijaisesti sähköpostilla. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 040 8085 133.
IT-tuki palvelee Pietarsaaressa ensisijaisesti sähköpostilla ja puhelimella. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 040 8085 133.
Tila: B2 448.
Vastaanottoajat: Ma-Pe 8.30–11.00
Tila: C239 tai C243
IT-tuki on paikalla vastaanottoaikoina Helpdesk-toimistossa C239 tai C243. Muina aikoina IT-tuki palvelee ensisijaisesti sähköpostilla. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 044 449 2555.