Palvelumuotoilua yrityksille 1
Mitä on palvelumuotoilu ja miten sen avulla voisi kehittää oman yrityksen tai työpaikan toimintaa?
Järjestämme kahden työpajan kokonaisuuden, jonka avulla saat perustietoa palvelumuotoilusta ja pääset kokeilemaan työkaluja oman yrityksesi tai työpaikkasi kehittämiseen.
Tie menestyvään yritykseen rakentuu asiakaslähtöisyyden ja kokonaiskuvan hahmottamisen kautta!
Työpajoissa tutustutaan esimerkiksi asiakasprofiiliin, palvelupolkuun ja toimintamallin kuvaamiseen (Business Model Canvas).
to 28.9.2023 klo 12-15 Palvelumuotoilua yrityksille 1:
Mitä on palvelumuotoilu ja miten sitä voisi yritystoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisessä hyödyntää?
- Työpajassa käydään läpi palvelumuotoilun perusteita käytännön läheisesti esimerkkien kautta. Osallistujat pääsevät myös kokeilemaan asiakasprofiilin ja palvelupolun laatimista.
- Osallistujat saavat työpajassa kokeillut työkalupohjat itselleen
Tehtävä 2. kertaa varten:
- Laadi oman työsi näkökulmasta asiakasprofiili ja palvelupolku
Kahden työpajan sarjaan otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä 20 osallistujaa. Työpajat ovat maksuttomia,